„Wytwarzaj najlepsze produkty, nie niszcząc niepotrzebnie środowiska naturalnego i wykorzystuj biznes do tego, by inspirować i wdrażać rozwiązania będące odpowiedzią na kryzys ekologiczny” – właśnie tak brzmi misja firmy Patagonia. Kryzys ekologiczny to zjawisko, o którym wciąż mówimy zbyt mało. Patagonia wytwarzając swoją odzież stara się w jak największym stopniu dbać o środowisko naturalne.
Mamy nadzieję, że drugie wydanie biuletynu Patagonii, które właśnie ujrzało światło dzienne, pogłębi wiedzę i świadomość społeczeństwa o działaniach, jakie podejmuje marka by w jak największym stopniu dbać o środowisko. Poznacie m.in. ideę naprawiania zepsutych ubrań i programu Worn Wear, założenia ideologii Fair Trade realizowanej w Patagonii, a Miles Johnson (senior creative director Patagonii) zdradzi nam nieco szczegółów o filozofii projektowania ubrań.
W biuletynie wydrukowanym na ekologicznym papierze można znaleźć znacznie więcej interesujących treści. Już niedługo będzie dostępny w sklepach outdoorowych, na ścianach wspinaczkowych, w schroniskach, kawiarniach, na festiwalach i w wielu innych miejscach.