Kubek Polski – nowa marka na polskim rynku outdoorowym!

AUTOR: admin
O AUTORZE
CRAGmagazine
AUTOR: admin

Redakcja CRAG Magazine to zespół ludzi wielu pasji, ale wszystkich łączy jedna, uwielbienie i dążenie do przebywania na łonie natury. Wspinamy się, skiturujemy, jeździmy na rowerach wszelkiej maści, chodzimy po górach, podróżujemy, bushcraftujemy, biwakujemy, a potem chętnie dzielimy się tym z Wami.
Crag Sport
Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się firmą, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości produktów sportowych i turystycznych. Firma działa od 2013 r. jako wyłączny przedstawiciel marki Black Diamond na polskim rynku. W swoim portfolio gromadzimy szereg specjalistycznych marek outdoorowych, będących liderami w branży, związanych ze wspinaniem, aktywnościami górskimi i szeroko pojętym outdoorem.
PRODUKTY
10 grudnia, 2018

Wysoka jakość materiałów, solidne wykonanie oraz unikalny wygląd sprawi, że Kubek Polski będzie towarzyszem podczas wielu dni spędzonych na łonie natury – tak w telegraficznym skrócie można opisać nowy koncept firmy Crag Sport.

Tej zimy firma znana dotychczas jako przedstawiciel cenionych marek outdoorowych wystartuje ze swoim autorskim projektem – własną marką kubków emaliowanych o nazwie Kubek Polski. Koncepcja marki opierać się będzie na kubkach wykonanych ze stali emaliowanej, tłoczonych w kultowej fabryce emalii w Olkuszu i zdobionych unikatową grafiką.

Logo marki „Kubek Polski”

Grafiki do konceptu Kubek Polski przygotowała artystka Emilia Bober (http://www.artpower.pl/emilia-bober/a97/). Pierwsza seria składała się z 6 grafik o tematyce outdoorowej: TURYSTA, NARCIARZ, TATERNIK, KAJAKARZ, BIWAK ORAZ KAMPER.

Serie kubków będą limitowane, dzięki temu każdy egzemplarz powinien być traktowany unikatowo. Kubki o pojemności 350 ml zostaną zapakowane w estetyczny, ekologiczny kartonik, a więc świetnie będą nadawały się na prezent.

Limitowana kolekcja Kubka Polskiego

Kubek Polski znajdzie swoje zastosowanie podczas niejednej przygody w górach, nad morzem czy jeziorem. Wykonanie ze stali gwarantuje użyteczność kubka nie tylko podczas picia napoju, ale pozwali również na jego podgrzanie bez ryzyka uszkodzenia garnuszka.

1% ze sprzedaży Kubka Polskiego przeznaczony zostanie na wsparcie Leśnego Pogotowia, ośrodka rehabilitacji i schroniska dla dzikich zwierząt. Celem ośrodka jest niesienie pomocy dzikim zwierzętom rannym w wypadkach drogowych lub poszkodowanych w skutek innego typu zdarzeń losowych (m.in. osierocenia we wczesnym okresie życia).

1% ze sprzedaży Kubka Polskiego zostanie przeznaczony na wsparcie Leśnego Pogotowia

Profil Leśnego Pogotowia można śledzić pod linkiem  https://www.facebook.com/lesnepogotowie/. 1% dochodu zostanie przeznaczony na zakup artykułów medycznych oraz żywności dla schroniska.

Koncept marki Kubek Polski zakłada systematyczne wprowadzanie nowych serii produktów z motywami o różnorodnej tematyce oraz wspieranie różnych organizacji prospołecznych i proekologicznych.

Kubek Polski będzie można zakupić już na początku grudnia w najlepszych sklepach outdoorowych, a także na stronie: www.kubekpolski.pl

Zobacz także

LIFESTYLE  |   PODRÓŻE  |   SPORT
26 września, 2019

Wspinając się na Fitz Roy

PRZECZYTAJ
LIFESTYLE
23 grudnia, 2019

Rewolucja konsumencka

PRZECZYTAJ
LIFESTYLE
19 stycznia, 2017

Alpy widziane zza biurka, czyli jak pracuje się dla Black Diamond

PRZECZYTAJ