Kubek Polski – nowa marka na polskim rynku outdoorowym!

AUTOR: admin
O AUTORZE
CRAGmagazine
AUTOR: admin

Redakcja CRAG Magazine to zespół ludzi wielu pasji, ale wszystkich łączy jedna, uwielbienie i dążenie do przebywania na łonie natury. Wspinamy się, skiturujemy, jeździmy na rowerach wszelkiej maści, chodzimy po górach, podróżujemy, bushcraftujemy, biwakujemy, a potem chętnie dzielimy się tym z Wami.
Crag Sport
Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się firmą, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości produktów sportowych i turystycznych. Firma działa od 2013 r. jako wyłączny przedstawiciel marki Black Diamond na polskim rynku. W swoim portfolio gromadzimy szereg specjalistycznych marek outdoorowych, będących liderami w branży, związanych ze wspinaniem, aktywnościami górskimi i szeroko pojętym outdoorem.
PRODUKTY
10 grudnia, 2018

Wysoka jakość materiałów, solidne wykonanie oraz unikalny wygląd sprawi, że Kubek Polski będzie towarzyszem podczas wielu dni spędzonych na łonie natury – tak w telegraficznym skrócie można opisać nowy koncept firmy Crag Sport.

Tej zimy firma znana dotychczas jako przedstawiciel cenionych marek outdoorowych wystartuje ze swoim autorskim projektem – własną marką kubków emaliowanych o nazwie Kubek Polski. Koncepcja marki opierać się będzie na kubkach wykonanych ze stali emaliowanej, tłoczonych w kultowej fabryce emalii w Olkuszu i zdobionych unikatową grafiką.

Logo marki „Kubek Polski”

Grafiki do konceptu Kubek Polski przygotowała artystka Emilia Bober (http://www.artpower.pl/emilia-bober/a97/). Pierwsza seria składała się z 6 grafik o tematyce outdoorowej: TURYSTA, NARCIARZ, TATERNIK, KAJAKARZ, BIWAK ORAZ KAMPER.

Serie kubków będą limitowane, dzięki temu każdy egzemplarz powinien być traktowany unikatowo. Kubki o pojemności 350 ml zostaną zapakowane w estetyczny, ekologiczny kartonik, a więc świetnie będą nadawały się na prezent.

Limitowana kolekcja Kubka Polskiego

Kubek Polski znajdzie swoje zastosowanie podczas niejednej przygody w górach, nad morzem czy jeziorem. Wykonanie ze stali gwarantuje użyteczność kubka nie tylko podczas picia napoju, ale pozwali również na jego podgrzanie bez ryzyka uszkodzenia garnuszka.

1% ze sprzedaży Kubka Polskiego przeznaczony zostanie na wsparcie Leśnego Pogotowia, ośrodka rehabilitacji i schroniska dla dzikich zwierząt. Celem ośrodka jest niesienie pomocy dzikim zwierzętom rannym w wypadkach drogowych lub poszkodowanych w skutek innego typu zdarzeń losowych (m.in. osierocenia we wczesnym okresie życia).

1% ze sprzedaży Kubka Polskiego zostanie przeznaczony na wsparcie Leśnego Pogotowia

Profil Leśnego Pogotowia można śledzić pod linkiem  https://www.facebook.com/lesnepogotowie/. 1% dochodu zostanie przeznaczony na zakup artykułów medycznych oraz żywności dla schroniska.

Koncept marki Kubek Polski zakłada systematyczne wprowadzanie nowych serii produktów z motywami o różnorodnej tematyce oraz wspieranie różnych organizacji prospołecznych i proekologicznych.

Kubek Polski będzie można zakupić już na początku grudnia w najlepszych sklepach outdoorowych, a także na stronie: www.kubekpolski.pl

Zobacz także

LIFESTYLE  |   PODRÓŻE
20 października, 2016

Mateusz Waligóra: Najlepsze rzeczy w życiu mamy za nic. Pieszo przez Salar de Uyuni.

PRZECZYTAJ
PRODUKTY
28 września, 2016

Test hamaka Ticket To The Moon – Piotr Turkot

PRZECZYTAJ
LIFESTYLE  |   SPORT
07 czerwca, 2019

Młodzi gniewni

PRZECZYTAJ