Czy wiesz, że od 1985 roku Patagonia przekazała łącznie 104 miliony dolarów na wspieranie działań społecznych i ekologicznych? Że 100% produktów Patagonii jest przyjmowanych do recyklingu? Oraz że ponad 85 tys. używanych ubrań Patagonii zostało ponownie sprzedanych w tym roku? Tymi i wieloma innymi imponującymi liczbami może pochwalić się Patagonia, która w swojej działalności dużą uwagę skupia na działaniach proekologicznych.

 „We’re in business to save our home planet” – tak właśnie brzmi hasło przewodnie nowego biuletynu Patagonii. Polska wersja biuletynu, która niedawno ujrzała światło dzienne podsumowuje działalność firmy na rzecz środowiska oraz podejmowane inicjatywy społeczne w 2018 roku.

 Numer otwiera obszerny wywiad z właścicielem i założycielem marki Patagonia Yvonem Chouinardem, który szeroko opisuje cele działalności firmy. W wydaniu przybliżony został dotychczas mało znany w Polsce temat programu Regeneracyjnej Bawełny Organicznej (ROC), zasady działania Fair Trade oraz koncepcja Worn Wear. To tylko kilka z tematów poruszonych w nowym biuletynie Patagonii. Po więcej zapraszamy do najlepszych sklepów outdoorowych, na ściany wspinaczkowe, do schronisk górskich i w prawie 1000 innych miejsc , gdzie znajdziecie całe wydanie biuletynu.

Biuletyn wydrukowano na ekologicznym papierze offsetowym.

Comments are closed.